Sidor

onsdag 6 juni 2007

Man kan ändra sig.

Jag har alltid sagt till Caroline att Tokio Hotel är dåliga och nu har jag ändrat mig. Därför att dom har gett ut en platta med alla låtar från den förra plattan men på Engelska istället för Tyska. Det gör en STOR skilland kan jag meddela eftersom jag fick hem den skivan idag. I det stora har dagen var bra, vaknade sent och har vart ute i solen mesta dels. Träffade Fine runt ett och vi åt glass, gick hem till henne bara för det. Jag "blottade" tydligen mig när jag hoppade runt på stutsmattan. Kan ha vart för att kjolen flög upp.

.....
You are what I don't wanna be.
I got no idea what it is, What makes me sick when you're there.
Damn butthead do not take it personal
I don't talk such shit like you do.
Friends, That is okay with me.
But do me only this one favour..



Inga kommentarer: