Sidor

söndag 10 juni 2007

Det känns redan som om jag har Sommarlov.

Först har man vart ledig tre dagar och sedan helg på det. Plus att man redan har badat och grillat så känns det som om sommarlovet redan har börjat för min del men det börjar inte förens på onsdag.
..
Igår så var vi några ute i Herräng och badade/grillade/solade. Det var jätte skönt i vattnet och det var bara jag och Fine som vågade/ville hoppa i och jag är imponerad av att jag fick i Fine två gånger i vattnet. Sedan gick vi ut till brännskär och solade lite grann men jag kan som sagt inte bara ligga ner och inte göra inget så jag började att knåda Fines axlar. Gick hem till Robin och tände på grillen, en sådan ska vi aldrig mera grilla med! Den funkade inte alls och maten vart bara halvklar. Satt oss ute på altanen och babbade då dök öven Emma upp. När det började bli lite kyligt ute gick vi in och kollade på V för vandetta. Men innan det hann jag och Nella spela lite biljard och jag vann utan att behöva fuska. Sedan när vi väl kollade på filmen så somnade Fine medan vi andra var ganska levande. Vi ( Emma, Nella och jag) åkte sedan hem.

Idag så skulle jag träffa Emma men fick ett samtal om att hon,jag och Fine skulle ut och bada. Det var lite kallare än igår och jag var inte direkt på badhumör. Emma följde med mig hem sedan och fick äta Wokat även fast hon sa att hon inte gillade det så har hon nu ändrat sig. Här även fått min lugg snaggad och kollade på Dream Girls med Fine och Robin.

Jag kan ju inte glömma och nämna Glassen!

-Patricia

Inga kommentarer: