Sidor

fredag 8 juni 2007

Lista.

Tre saker som skrämmer mig:
- Hur människor kan behandla andra och djuren/naturen.
- Att vara helt ensam.
- Att mista någon som betyder mycket för mig.

Tre personer som får mig att skratta:
- Fine & Emma
- Min pappa
- Och alla mina andra Vänner

Tre saker jag älskar:
- Glass.
- Vänner/Familj
- Musik

Tre saker jag hatar:
- Lögnare/Svikare
- Mobbare
- Matematik

Tre saker som jag inte förstår:
- Hur vissa kan vara som dom är.
- Att man ska få använding av allt man lär sig i skolan.
- Hur vi människor egentligen kan känna/tycka/tänka som vi gör.

Tre saker jag gör just nu:
- Chattar på MSN.
- Kollar på Tv.
- Skriver detta inlägg.

Tre saker jag kan:
- Laga mat. ( tro det eller ej )
- Prata på tills jag inte har någon röst kvar.
- Läsa vissa personers tankar, men inte jämt.

Tre saker jag inte kan:
- Vissla.
- Hålla tyst.
- Gå och lägga mig i tid.

Inga kommentarer: