Sidor

tisdag 5 juni 2007

Joggingen tog inte död på mig, sorry.

Sitter här levande eller levande och levande.
Klarade jällajoggen! kom in på en tid av 39 minuter och det är jäkligt bra ska jag säga dig, iallafall när det gäller mig. Niklas den jäveln kom in på 23 minuter..Glömde att ta med mig strumpor så jag har joggat utan så har fått en vattenblåsa på foten men jag lever. Imorgon är det upp till bevis om jag kommer kunna röra mig eller inte. Just nu känner jag bara för att hoppa i havet och då lovar jag att jag ska doppa håret också det skulle vara underbart. Kändes lite onödigt att åka in till skolan imorse eftersom jag inte gjorde något ting dom två första lektionerna så kunde ha kommit hit till halv elva så hade det vart perfekt.
Jag återkommer om något intressant uppstår.
- Patricia

Inga kommentarer: