Sidor

måndag 4 juni 2007

Om ni inte hör något från mig imorgon är det för att jag är död.

För imorgon är den fruktade jällajoggen, jag som har noll kondis kommer att stupa. Har köpt druvsockertabletter som jag ska knarka på spåret. Träffade Fine när jag väl hade fått i mig mat men jag kom hem senare eftersom bussen vart fast pågrund av vägarbete. Ringde då Emma som fick babbla med mig tills jag kom hem. Väl hos Fine "pluggade" vi historia men det spårade ur och ledde till att vi gick en sväng och handlade glass ( jag betalade ) Min höggravida kusin har kommit ner till Hallstavik för att låta den blivande pappan vila sig lite från henne. Vi satt och kollade på tv och pratade bebisar.
.......
Maybe I'm jaded and bored.
Always looking for more, Wait around for the next big fix.
I know I'm a wreck, I'm a mess.
But I couldn't care less,
Don't know what it would take to change me.
Everybody's so afraid to be different.
Please excuse me now if I don't get it.
What if this is a test? And I deserve what I get?
Will I wake up with all the answers?

Inga kommentarer: