Sidor

söndag 22 juli 2007

The day.

Idag hade jag bara tänkt att ligga på soffan och bara vara ensam, men det klarade jag inte speciellt länge. Jag skrev till Emelie att komma hem till mig och tillsammans gick vi hem till Tobbe. När vi sedan gick en sväng hamnade vi hemma hos Linn där hon hade Emelie Edehamn på besök. Vi stannade kvar där en bra stund och jag kollade på avsnitt av Kyle XY. Sedan så gick vi hem till mig för Emelie höll på att hungra ihjäl. Sedan när jag var ensam igen ringde jag Emma. Jag måste ha någon fobi för att vara ensam, översocial har jag fått höra att jag är. Det måste ju stämma, eller? I sommar har jag knappt vart ensam en dag om jag tänker efter så har jag inte ens vart ensam en dag. Jag har alltid träffat någon på dagen. Men det är sådan jag är och är det fel att man trivs med sina vänner?

Inga kommentarer: