Sidor

lördag 21 juli 2007

Ibland blir det inte som man tänkt sig.

Vaknade idag av att det var iskallt i rummet för att Emmas fläckt var igång. Någon i hennes familj hade knackat på dörren för att väcka oss men det var bara jag som vaknade. Låg där i sängen och när det hade gått en timme satta jag mig vid datorn. Vilket ledde till att Emma vaknade. Nästa sak vi gjorde var att vakna till och åt frukost, när det var klart böt vi om till badkläder och gick hem till Robin. Jag skulle nämligen få musik av Jens men han hade inte en skiva hemma som han sedan laddade ner till mig. Jag, Emma, Fine och Robin gick ner till Uddhamn och skulle bada men det var bara Emma som plaskade runt. Det var nämligen iskallt! Vi andra låg och värmde våra kalla kroppar med solens hjälp. Hem till Robin vart det igen och där satte sig alla framför en dator eller tv. Jag lånade Jens dator och kollade runt på internet medan jag väntade på min musik. Sedan var det som om all kraft bara sögs ur min kropp och jag somnade nästan stående. Fick med mig Emma hem till mig och när jag övningskörde så fick Emma vara hemma hos Fine och leka med henne och Robin. Det gick inte så bra idag men som Robin sa, jag har ju bara kört två gånger. Att vara trött och ha huvudvärk när man kör är inget att rekomendera. Sedan spelade vi Singstar och byggde puzzel.

- Vem fes?... Johannes, har du fisit?
- Nej....jag har pruttat.

1 kommentar:

Anonym sa...

BADKRUKOR! :P