Sidor

onsdag 11 juli 2007

Föräldrar med idelöra.

Vart ingen vidare lugn kväll, Fine ringde och nästan krävde att jag kunde ju inte säga nej...inte för att jag ville det heller. Vi gick en sväng och det slutade med att jag handlade glass och åkte hem till henne.

Vi kollade på Superskinny my till och börja med...och måste säga att det var sjukt! Oh my GOSH!... Måste bara se nästa del för att kolla hur det går för tjejerna, hoppas dom slutar med det. Att ha storlek zero...aa, inte för att jag vet vad det är för storlek i sverige.. nej, nu byter jag ämne innan jag blir för uppsluka i att skriva om det. Att folk kan tycka att det är fint att bestå av bara skinn och ben..

1 kommentar:

Anonym sa...

det är ju en sjukdom, anorexia, inget de kan rå för över att de fått. Man reagerar olika på denna sjuka värld...