Sidor

tisdag 3 juli 2007

Grattis på Födelsedagen!

Josefine B.Wiik fyller idag 17 år!

Dagen började med att jag gick och målade klart det näst sista på staketet. Efter det så åkte jag och Tove för att gratta min stora (lilla) flicka. Kom precis dit när dom tog fram tårtan, perfekt tajming! Och innan det så hade dom skojjat om att snart kommer väl trisse hit och då kommer jag, dom skrattade och jag fattade då nada tills dom berätta. Jag har nämligen ett rykte av att vara ett kakmonster och det stämmer någ ganska bra, folk blir förvånade över att en sådan lite tjej som jag kan äta så jäkla mycket. Bestämde med Tove och Robin att vi ska in till norrtälje tillsammans imorgon för att kolla på singstar som Fine kanske ska köpa, då skulle vi även gå en sväng för att hämta något till Robin. Till ikväll ska kanske jag och Fine upp på BMX banan och cykla lite, gosh! jag kommer att bryta benet eller något. Eller... nej, kommer väl att gå...okej.
Robin får väl lära mig lite!
-patricia

Inga kommentarer: