Sidor

måndag 23 juli 2007

Just an other day.

Inatt fick jag ett sms precis när jag hade somnat efter det kunde jag inte somna. Först satt jag vid datorn ett tag men sedan la jag mig i sängen. Det värsta med att bara ligga i sängen om man inte är trött är att man börjar tänka, tänka ganska så mycket. Men jag fick några svar, Tror jag vet varför jag inte gillar att vara ensam för då tänker jag mina egna problem. När jag är med människor så är det deras problem som jag är inne i inte mina egna. Jag klara inte av mina egna problem, jag kan inte ens prata om vissa av dom.
...
Jag vill hellre leva i andras problem för att kunna glömma mina egna.


I stole your heart. Ripped it out and smashed it on this floor.
You have no need for such a useless thing. Broken, forever more.

Inga kommentarer: