Sidor

måndag 23 juli 2007

SÅDAN ÄR JAG:

Jag är mycket intresserad av
, vad som pågår i min omgivning. jag gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".
Jag gillar att ha struktur och ordning i mitt liv. Jag använder troligtvis min kalender flitigt för att hålla koll på de saker jag skall komma ihåg. Jag fattar snabbt beslut – även när det gäller min värdering av andra människor. Därför kan min omgivning uppfatta mig som lite dominant emellanåt.
Jag fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan jag inte bekymrar mig så mycket om detaljerna). Jag är en kreativ person, som gillar att experimentera.
Jag lever mig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Jag värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån mina personliga värderingar.
Jag tänker logisk och värdesätter problemlösning där jag får använda huvudet. jag är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som jag bedömer mig själv.


Kolla vad du är på:

Inga kommentarer: