Sidor

lördag 21 juli 2007

När solen går ner går hoppet upp.

Övningskörning - Så jag vill varna alla att nu börjar jag övningsköra, så ett bra tips är att hålla ner ifrån vägarna. Jag och mamma körde runt utan för orion på parkeringen och just när jag skulle börja köra åkte Christer, Jens och Robin förbi. Kan ju säga att Jens min var ganska obetaldbar.
...
Vänner - Först så träffade jag Emelie på morgonen eftersom att jag spenderade natten där. När jag kom hem sedan träffade jag Fine. Sedan vart det en jäkla massa på en gång. Åkte hem till Emma och sedan till Robin där jag, Fine, Robin, Emma och Jens flummade runt eller snarare vi flickor. Dansarna som bodde där vart nog ganska förvånade över att vi flickor var så "crazy". Det hela slutade med att jag, Emma och Jens gick en lång promenade i Herräng. Kollade på solnedgången vid Uddhamn. Vattnet var jätte skönt och Emma doppade fötterna, vi ( Jens och Jag ) försökte lura i henne att hon skulle bli av med tårna av en haj, pirajor eller kanske en gädda.

Dagen som helhet har vart underbar, vänner och sånt man aldrig kommer att glömma.

" När solen går ner går hoppet upp "

Inga kommentarer: