Sidor

söndag 26 augusti 2007

Gör som strutsen, stoppa ner huvudet i sanden.

Ska väl kanske berätta lite om gårdagen kanske?
Det var då jag och Emma hade vårat kalas, hela förmiddagen så gjorde vi sorber, städade och blåste upp hundra ballonger. Klockan fyra hade dom flesta av gästerna kommit och kalaset började, det första vi gjorde var att äta. Sedan öppnade vi pressenter :) Jag fick blommor, trisslott (ingen vinst), Presentkort till bio och bokhandeln, smycken, Tavla... och sedan så fick jag en kortlek med sanning och konsekvens. Det spelet är jätte roligt! Vi fortsatte kalaset med olika grenar och sedan hade Emelie ett eget friskit och svettig pass, det var hur roligt osm helst! Det hände en massa mera men jag kan ju inte berätta allt. På kvällen så trängde jag, Fine och Emma ihop oss i min säng. Det var varmt och trångt, men det överlever man väl. Jag vaknade tidigt idag igen (?!) Åt frukost och sedan åkte jag och Fine till henne. Packade ner kläder och sedan så gick vi en sväng med Zazza. Troligtvis ska jag åka med till Forsmark när Fine ska dit, jag ska dock bara stanna ett tag och säga hej till alla sedan ska jag åka hem med Fines pappa igen. Men det är väl bättre än inget :) Jag ska ju till Forsmark i helgen så det är inte så långt innan jag är där igen.

Inga kommentarer: