Sidor

fredag 24 augusti 2007

To love or not to love?


Vilken meningslös skoldag! Åka buss fram och tillbaka som tar en timme var för att vara med på en halv timmes lektion?! Suck, mamma ville inte låta mig vara hemma ävenfast jag sa att vi skulle bara prata en halv timme. Så jag fick sitta en timme med Ida och lyssna på musik. När jag gick mot bussen ringde jag och "råkade" väcka Martin. Somnade på bussen hem och vaknade med huvudvärk, kom till Hallsta till 11.10. Satte mig vid datorn en stund men vart för hungrig för det så försökte få min pappa att laga något men då skulle jag i utbyte åka ner och handla men just då orkade jag bara inte. Sedan kom min supergroda Emma! <3 det var några dagar sedan vi träffades och det märktes ganska så mycket. Vi handlade mat och sånt för över 500 kronor!
Oh My Gosh säger jag bara :)



Inga kommentarer: