Sidor

måndag 27 augusti 2007

GRATTIS TILL MIG!

Idag fyller jag 17 år!
Och nej, jag känner mig inte annulunda. Kanske ett år smartare på erfarenheter och på minnen...men det är nog allt :)
...
Dagen började klockan två med ett sms från Fine som jag trodde att jag drömde om. Sedan vaknade jag typ varje timme efter det tills klockan var nio och jag gick upp. Men innan det så hann jag bli grattad av mina söta syskon, dom är söta ibland. Skulle börja skolan 12.35 idag och jag åkte med mamma och Sussi in, vi var lite tidiga så vi hann titta in på Thuns. Fick mamma och Sussi att köpa nya jackor :) och jag en ny tjocktröja. I skolan vart jag grattad av kompisarna i klassen och sedan var det två lektioner av djurvård som väntade, då skrattade vi ganska mycket när Johonny Depp ( lärarens hundvalp) satte på vårat klasslejon BH. Åkte hem med mamma så jag slapp bussen :) Ringde Fine och pratade med henne på vägen hem, väl hemma så vart jag grattad av Vukko, Maja och Svenne. Gick upp till mormor och åt tårta med henne. Jag och Caroline har blivit byggmästare nu när vi byggt ihop min nya byrå (: stackars Martin var tvungen att höra när pappa, Caroline och jag tjafsade. Nu sitter jag med en värkande rygg och huvudvärk men jag är glad endå :)

1 kommentar:

jennifer. sa...

Grattis i efterskott! (:
Jag vet att jag sa det på bussen också, men det skadar nog inte med lite till (: