Sidor

tisdag 28 augusti 2007

Grattis Grodan! <3


Suck, för mig! Slutade tidigare idag..men jag missade bussen. Så just nu, klockan ett kunde jag vara hemma men nu sitter jag här och måste vänta en timme till innan bussen kommer och sedan tar det 45 minuter med bussen. Okej, det är inte så farligt..men det känns lite dåligt att man inte är hemma när man endå inte har något att göra här i skolan. Jag har lånat tre böcker från skolan :) så nu har jag mer att läsa..nog för att jag har läst dom förut innan men dom är så bra. Hade två lektioner idag i skolan, båda två var djurvård. Första lektionen satt vi och gjorde ett papper en del av grupp A och den andra lektionen så var vi i kliniken och jobbade med hundarna där. Idag fyller min Groda år! Grattis, grattis och GRATTIS! Hoppas på att jag kan åka till Herräng och fika hos henne men det är bara om det finns bensin i min moped, vilket jag tvivlar på starkt. Om jag inte åker vet jag inte vad jag ska ha för mig idag...kanske skulle vara bra att städa upp efter att jag byggde min byrå och flytta ur alla saker ur den gamla.


Inga kommentarer: