Sidor

onsdag 15 augusti 2007

Mums-mumsen attackerar!

Bevis på kvällens attack!
...
Igår så var det en bra dag. Först så förbättrade jag på min mobilräkning med att ringa upp Fine <3 vi pratade ett tag jag vågade inte ens kolla hur länge det vart. Efter några timmar så åkte jag och hämtade upp Tove och så åkte vi hem till Emelie. Vi hade en av våra gäng-träffar och det var då jag,Emelie,Tobbe,Tove,Linus och Robin som var där. Vi gjorde lite av det mesta kollade på filmen Remember the Titans och helt plötsligt vart det krig mellan Robin och Emelie, för att Robin hade tydligen attackerat Emelie med mums-mums. Det var ju en väligt fin syn, haha! Emelie hade mums-mums i både håret som i ansiktet till och med bakom öronen hade hon lyckats få. Robin klarade sig undan bättre med lite i ansiktet och en stor fläck på byxorna, det såg ganska skumt ut. Efter det så gick vi upp på Emelies rum och bara pratade eller dom andra snarare, jag gick ut och pratade i telefonen under stjärnhimmelen. Ja, vad mer kan man säga det vart en massa babbel sedan på rummet, små slagsmål och en jäkla massa skratt. Sedan vart det chicago och jag satt och delade ut korten. Sen var det på tiden att börja dra sig hem runt två tiden och då skulle jag och Robin få igång mopederna men Robin var inte så duktig.. kan vara för att han normalt inte kör moped. Så jag var tvungen att först fixa så att mopednyckeln var vriden först och sedan fick jag kika igång mopeden åt honom. Men tillslut kom vi iväg och det var så skönt att köra om man bortser från att fingrarna var bortdomnade. Det var kolsvart ute och det var stjärnklart. När jag väl kom hem så var hela huset låst! Så jag var tvungen att ringa och väcka syster min men innan det hade jag knackat på hennes fönster och det hade skrämmt livet ur henne. Men jag kom in i huset och tur var väl bara det.

Inga kommentarer: