Sidor

tisdag 14 augusti 2007

När allt känns tomt.

Dagarna bara går och nedräkningen är på gång, snart är det skolan igen. Tillbaka till rutinerna med tidiga mornar och 45 minuters-bussturer två gånger om dagen. Det känns inte helt för jäkligt att börja igen faktiskt. Jag behöver ha något att göra om dagarna inte bara drifta runt som en zombie i huset som jag har gjort några dagar nu. Jag har till och med börjat känna för att städa mitt rum(!). Men mitt stökiga rum är väl som mitt stökiga huvud och när jag städar rummet så städas det i huvudet också. Idag har jag bara flytit runt som i en dimma, tog ett långbad och när jag kom upp därifrån så gick jag upp och tog en dusch. Nej, jag snålar inte på vattnet... Just nu skiftar mitt humör ganska drastiskt och jag har ingen direkt aning varför men som tur är finns det personer i mitt liv som får mig på rätt spår igen när jag åkt av vägen. Något är inte rätt i mitt huvud eftersom jag inte ens kände för att cykla BMX idag.. men allt kommer att lösa sig.
...
Ibland känns allt hopplöst
och man vet inte vad man ska ta sig till utan strävar i det mörka,
men det kommer alltid någon med
en ficklampa som lyser upp vägen framför dig.

Inga kommentarer: