Sidor

söndag 5 augusti 2007

Party and no sleep.

Igår var jag på kalas hemma hos Tove, det var roligt och vi hade en hel del för oss. Kastade pil, kubb, Singstar, Dansade, Åt en massa, Spelade kort och Frågde sport. Vi pratade ju också en hel del men så blir det alltid. Vi satt och skrattade när vi körde sanning, men vi var ju sååå seriösa i frågorna också. Jag sov hos Amanda på kvällen och idag vaknade jag tio eller snarare 10.50 och då åkte jag direkt till BMX-banan för att träna men det var inte så mycket, jag låg mest i bilen och sov. Jag är så jäkla trött men kanske inte är så konstigt eftersom jag sov 5 timmar igår och idag vart det vara 6-7 timmar. Har lånat en bok av mamma som jag har börjat läsa som heter lovligt byte. Fine och jag hade också moppedrace med att vi rullade mopederna hela vägen från mig till Tove, det ska vi göra om igen!

Inga kommentarer: