Sidor

fredag 3 augusti 2007

When Broken Is Easily Fixed.

Idag så sov jag överdrivet länge, till vilken tid behöver ni inte veta. Fine ringde mig och frågade om vi skulle träffas och det gjorde vi såklart. Vi fixade lite med hennes hår för att kolla vilken frisyr hon ska ha imorgon hos Tove. Sedan när jag lekt klart med hennes hår så åkte vi hem till henne och började laga lassange. Den gick att äta, kunde vara mera kryddad men som sagt Fine är inte ett geni när det kommer till matlagning. När hon skulle måtta var det måtten + lite till. Efter att vi tryckt i oss maten så la vi oss vid tven och spelade några omgångar singstar. Sedan kom Robin dit och då så kollade vi runt lite på tven eller snarare jag bestämde och knapprade runt på alla kanaler. Bara för att jag kom på det nu fast det hände i onsdags.



Robin: " Allt handlar ju om sex"


Men han menade inte sex som i sex utan sex som i siffran sex...tror jag.

Inga kommentarer: