Sidor

söndag 19 augusti 2007

Sista dagen av frihet.

Sista dagen av mitt sommarlov har nu tiden börjat rinna utför.
Det är mindre än tre timmar kvar. Idag vaknade jag av väckarklockan klockan sju men jag kom inte upp, inte heller slog snozzen på heller. Så klockan halv tolv vaknade jag.. lika trött som jag var dagen innan. Började att kolla på Spindelmannen 3 men den såg jag inte klart för att Emma kom hem till mig. Vi tog en promenad i värmen och pratade. Meningen: Men då ba, öhh? den startade väldiga skrattattacker. Sedan när vi kom tillbaka så satt vi vid datorn och förflyttade oss sedan till tven där Emma fick fem hjärtattacker och det var för jäkla roligt att se henne gömma sig bakom kudden! Det var filmen The Reaping som gav mig äran att se Emma hoppandes i soffan. Efter det så åkte Emma hem och då satt jag mig vid tven och bara skummade igenom kanalerna. Ringde Fine nu på kvällen och hon skrattade ganska så gladligen när jag berättade. Ja, stackars Yoshi! "Råkade" pratade med Fine i 42 minuter.. undrar när pappa kommer att mörda mig för telefonräkningen.


Hands, like secrets, are the hardest thing to keep from you.
Lines and phrases, like knives, your words can cut me through.
Dismantle me down.
You dismantle me

Inga kommentarer: