Sidor

måndag 20 augusti 2007

Time & Confusion.

Idag var det den första skoldagen, det var ju mycket till skolan de! Var där i en och en halv timme. Under den timmen så pratade vi med våra nya lärare Lotta och Titti. Planerade morgondagen på en kvart gjorde vi också, Sedan fick vi lunch och slutade då för dagen. Och innan att skolan började så fick jag vänta en timme på att den skulle börja! Kändes såå värdelöst att vara där. När jag väntade på bussen hem så ringde jag Fine och pratade med henne 21 minuter från mobilen. Väl hemma i Hallstavik så gick jag och köpte Emmas present, Gick hem och ringde upp Fine igen..det vart ett 57 minuter långt samtal.. Jag hoppas att jag får uppleva min 17 årsdag innan pappa dödar mig. Annars är jag bara allmänt slut i kroppen och det enda jag fått uträttat är att städa ur garderoben.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni funderat på att skaffa Comviq kompis? Så du inte går och dör i önödan menar jag (;

Anonym sa...

Uhh.. lite nyfiken jag är då! :P haha
puss <3