Sidor

torsdag 2 augusti 2007

Tied to the testing of wills, where my heart breaks and spills.

..
..
Igår var det tidig morgon som gällde. Klockan åtta var jag uppe och tvingade in mig i duschen, lyckades väcka pappa så man fick en utskällning på att man duschar inte klockan åtta på morgonen. Sedan somnade jag om och vaknade till nio då var det bara att äta något och klä på sig för att hinna hämta Emma och åka hem till Fine. Hemma hos Fine väntade Robin och hon på oss och sedan väntade vi på att Monika skulle komma och hämta oss. Robin körde in till Uppsala och släppte av mig och Emma vid torget så vi kunde handla medan han, Fine och Monika åkte någon annanstans. Emma hittade ett par Cheap Monday jeans för 75% rea vilket gjorde att dom kostade 100 kronor! Så värst mycket shopping för mig vart det inte eftersom jag inte har en så stor budget just nu. Köpte ändå ett långt linne så jag är ganska nöjd ändå. När vi var klara i stan så åkte vi till Gränby centrum där jag åter igen fick Robin att pröva jeans. Han handlade några saker så alla vi undomar kom hem med nya kläder. Jag och Fine har blivit dom nya fab 2 eftersom hon och jag hittade en massa snygga kläder som Robin prövade. När vi kom hem sedan så åkte jag och Emma hem till hennes tillfälliga hem hos hennes morföräldrar. Där bjöds det på fika och en underbart god sockerkaka. Åkte hem till mig och medan vi väntade på att Fine och Robin skulle komma hit kollade vi på tre avsnitt av Kyle XY och jag var så jäkla snäll så jag fixade middag till oss båda framför datorn. När Fine och Robin hade kommit hit så kollade vi på den nya The Simpson filmen och efter det var det Win a date with Tad Hamilton. Där imellan vart det två promenader för mig, Emma och Fine medan Robin stannade kvar hos mig och satt vid datorn.
...
Det var dagen igår och dagen idag blir en ny spännande dag.

Inga kommentarer: