Sidor

torsdag 2 augusti 2007

Water in the face.

Jag har startat en Kyle xy epidemi. Men vad ska man göra när den är bra? Länktar till tisdag, det är då det nya avsnittet på andra säsongen kommer. Så idag har jag och Emma spenderat några timmar framför min dator för att se tre avsnitt och efter det så var det BMX. Den första riktiga träningen för mig. Det var roligt och jobbigt, kände att det gjortde ganska så ont i låren av all pumpning. Annars så var det roligt jag har inte så höga krav på mig själv eftersom jag cyklar mest för att det är roligt och man får motion. Jag passade på att ha kramkalas med Monika och robins mormor ( glömmer gämt bort vad hon heter ). Monika gnällde över att hon fått skavsår i öronen för att jag hade pratat så mycket dagen innan. Men som sagt det är en del av min charm som dom sedan förklarade. Gjorde en balansövning som inte gick så bra dom två första gångerna men sedan så funkade förvånatsvärt bra. Bästa ögonblicket på banan var iallafall när jag tog min vattenflaska och slände vatten i Jens ansikte, han vart inte sur som tur var eftersom han sa att det inte gjorde något om jag gjorde det. Så när man får tillfället så tar man det. Min syster var skrämmade snäll när jag kom hem, jag fick hennes chipspåse bara för att hon inte orkade åka ner som sällskap när jag frågade. Ska väl försöka sova i tid i natt... men det är väl för mycket att lova om jag känner mig själv.

Inga kommentarer: