Sidor

måndag 10 september 2007

The Classic Crime.

Detta är då fortsättningen på dagen. Den vart inte bättre, inte på en gång iallafall. Först så fick jag vänta på att bussen skulle gå och sedan var den 20 minuter försenad. På bussen träffade jag Tanja och det var ju roligt att sitta och prata med henne om allt möjligt, men ändå så vart jag lite irreterad men det tänker jag inte gå in på här. När vi kom av bussen kunde inte Tanja fatta hur jag kunde gå runt med mina nya skor, att jag inte bröt fötterna? Jag fick även världens chocklad sug när vi gick så jag var tvungen att handla. Det vart en kladdkaka, en chockladkaka och fyra stycken mars. Jag kom hem och mitt humör sjönk ganska snabbt och det slutade med en hel del bråk. Jag mådde illa på tanken av all chocklad jag hade köpt och ångrade mig ganska snart att jag hade köpt den. Som tur var fanns Martin där för mig och vi pratade en ganska lång stund om allt som påverkar mig. Han fick mig tillsist att skratta och nu sitter jag här och mår bra. Han fick mig att inse att jag har saker att vara tacksam för i mitt liv och jag vet vilka saker det är också.
Mina ljus lyser upp min värld starkare än vad mörkret kan sluka mig.

Inga kommentarer: