Sidor

tisdag 11 september 2007

We All Look Elsewhere.

Den ena dagen verkar bara bli värre än den före. Idag så försov jag mig så pass mycket att jag var tvungen att ta bussen som gick en timme senare, det resulterade i att jag missade 40 minuter på lektionen. Ida var snäll och sa att jag hade missat bussen och skulle komma vid nio så läraren var inte sur eller något. Annars har det bara rullat på nu, har suttit och gjort en läxa i djurvård. Det vart en hel del skratt när vi kollade i böckerna och det är VÄLDIG förstående med tanke på hur bilderna ser ut. Just nu vill jag bara att skolan ska sluta så att jag kan träffa min Emma <3 det känns hemskt inte ha träffa henne på några dagar. Just nu är inte dagarna så lockande utan jag länktar till helgen med varje centimeter av min kropp. Vi har även lekt skogsmullar i skolan idag, vi gick en promenade med ettorna i skogen. Det var ju inte smart gjort av mig.. jag ska inte anstränga mig och vi gick över berg, stockar och stenar.

Inga kommentarer: