Sidor

tisdag 18 september 2007

Erken

Idag så fick jag sovmorgon! Det var av ren tur att jag vaknade när jag skulle ta nio bussen mot Norrtälje förtydligen så ringde inte min mobil av någon anledning. Bussen var 15 minuter försenad och jag fick sällskap av Emelie på bussen, det var trevligt att få sitta och prata med henne. Var sedan på Erken med hela klassen, det var mycket roligare än vad jag hade trott att det skulle vara. Vadade runt i vattnet med vadarbrallor upp till brösten, det var en ganska rolig syn för ögat. När jag kom hem från Erken gick jag direkt till Amanda, var med henne fram tilldess att hon skulle träna. Det var så härligt att träffa henne! <3
...
...
Jag vill tro dina ord men min djävul skriker så högt samtidigt,
att jag inte kan höra vad du säger.
Jag ser bara dina läppar röra på sig och hur dina ögon ser på mig men det är allt.

Inga kommentarer: