Sidor

onsdag 19 september 2007

I've opened up these scars, I'll make you face this.

En applåd för mig! Jag försov mig inte idag, första gången på nästan två veckor. Skolan var väldigt kort idag. Först satt vi och gjorde ett papper om löss, loppor, skabb och sånna kliande saker. Alla satt och kliade sina hårbottnar när vi satt och läste om dom vidriga krypen. Sedan fick vi vara ute i kliniken och lära oss att sy styng och vad instrumenten heter och används till. Det var riktigt roligt att sitta där och göra stygn på en disktrasa. Sedan så slutade vi för dagen, eftersom vi inte hade någon lärare till samhällskunskapen. Satt och tjattrade med Camilla på bussen och när jag kom hem så satt jag mig och gjorde engelska B uppgiften och samhälls frågor. Jag frös som tusan och la mig under täcket för att bli varm, men det slutatde med att jag sov en timme innan middagen. Resten av kvällen ska jag spendera med Emma :)

Fuck this hurts I won't lie.
Doesn't matter how hard I try.
Half the words don't mean a thing .

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, "Skapp" heter det inte Skabb? :P //Amanda