Sidor

torsdag 27 september 2007

För att behaga Sandra.

Jag skriver detta inlägg eftersom min klasskompis Sandra sa fy på mig eftersom jag inte har skrivit idag. Ja, vad finns det för intressant att nämna Sandra?
Idrotten idag var rolig, ävenfast att våran lilla skattkammarlek spårade ut och vart en ensam rugby match mot mig. Vi hade en gren där jag gick som en krabba och nu är mina händer blå och svullna. Borde nog egentligen inte ha vart med på idrotten för jag börjar bli förkyld men jag måste ju passa på nu för tänk om jag blir sjukare till nästa vecka, då missar jag ju den lektionen och man måste ha 70% närvaro för att få G. Slutade vid två och fick snälla Robin att ringa mig och telefonen dog efter ett tag men det var kanske bara bra, så inte hans räkning blir allt för dyr. Träffade Emma och Emelie vid bussen och dom handlade glass och jag följde med. Nu sitter jag här och snurvlar, känner det skulle vara om man stannade hemma imorgon istället för att åka och ha en lektion.. men jag ska upp imorgon ändå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såklart. Det är ju engelska för tusan ^^