Sidor

måndag 1 oktober 2007

I rip my heart out, beacuse you are worth it!

Jag börjar störa mig på mina inlägg, det är samma sak varje gång. Skriver och berättar lite om vad som har hänt under dagen och det är väl allt. Jag fattar inte hur ni orkar läsa det.. så nu funderar jag på att jag kanske ska börja lägga ner lite mera känslor och tankar i mina inlägg.

Idag är det den 1 oktober, det innebär att jag och Martin har vart ett par i en månad. Visst under den här månaden har jag egentligen inte mått speciellt bra, det har hänt så mycket och mitt sinne har blivit överbelastat. Men Martin har alltid funnits där för att få mig att må bra igen, han får mig att under timmar att glömma bort allt som tynger mig och får mig att fokusera på allt bra som finns i mitt liv och för det är jag väldigt tacksam, att han har öppnat upp både mina ögon som mitt hjärta.

Ni vet, ibland får man bara infall och börjar tänka över hur ens liv har utspelat sig? Jag har en sådan dag idag. Jag tänker igenom alla detaljer alla ord och känslor som jag kommer på att jag har känt eller hört. Jag minns alla skratten, tårarna, kramarna och slagen som jag har fått under mina 17 år.

Jag har insett att jag är älskad av några,
men dom några betyder så mycket för mig att det gör att jag nästan drunknar i kärleken från dom!


Fine, jag har fått svar på en av dina frågor..

Det spelar ingen roll hur många gånger du sviker mig,
hur många gånger som du sårar mig..
därför att jag vet att du älskar mig och
jag älskar dig för mycket för att kunna stå ut med att mista dig.

I rip my heart out, beacuse you are worth it!

1 kommentar:

F i n e sa...

älskling..... jag älskar dig så jävla mkt!!