Sidor

torsdag 6 september 2007

Halsfluss och födelsedagen.

Grattis på födelsedagen mamma !
För varje år som går tycker jag bara att vi kommer varandra närmare.

Tyvärr kan jag inte just nu väldigt svårt att se något posetivt med min omgivning. Det finns ljusglimtar som får mig att skratta, får mig att må bra och glömma allt omkring. Men så fort min ljuslåga försvinner ur min syn så är mörkret där igen. Jag känner mig ensam och övergiven. Just nu känner jag att jag vill vara någon annanstans och bara gömma mig någonstans. Komma undan, fly från något som inte finns. Som om jag är jagat av något som vill mig illa.. Men jag har mina fristäder, mina tillflykter som jag flyr till när jag inte klara av det mera. Men just nu är dom platserna så avlägsna från mig och jag vill inget helldre än att komma dom närmare. Det blir inte bättre av att nu när man har suttit och längtat efter helgen då allt verkade så bra, då får man reda på att man har halsfluss! Det kan ju inte komma mera olägligt... Nu kanske hela min helg är förstörd, men det är bara kanske. Just nu har jag fått en chockdos som gör att jag slutar smitta imorgon det är väl posetivt...Vi får se hur det blir men jag hoppas på att helgen blir som planerad iallafall.


hur kommer det sig att jag verkar vara den dåliga människan?!

1 kommentar:

Anonym sa...

:P du kan ju inte gå och få halsfluss nu!
bajsunge! :D
<3