Sidor

söndag 9 september 2007

Helgen skulle inte ta slut.

Jag har inte skrivit något än pågrund av att jag inte har haft någon anledning att sitta framför datorn. Det har vart en underbar helg och jag ville inte att den skulle ta slut men det kommer ju flera helger. Fredagen då var jag hemma från skolan då jag fick reda på dagen innan att jag har halsfluss, jag trodde även att när jag fick det beskedet att hela helgen skulle bli förstörd men så vart det inte. Helgen har vart precis så som den var menad att vara :) Allt vart dock lite framplanerat så Martin kom hit redan klockan ett på fredagen istället för på lördagen, men jag klagar inte. Det första som hände när han kom fram till mig var att Olle som han åkte med kom fram och sa att han var tvungen att kolla vad jag var för typ som hans elev var tillsammans med, jag fick nog väldigt bra godkänt.
..
Fredagen gick fort och med några timmars sömn vart det lördag och vi ( snarare jag ) gick upp klockan sju och fick tjata på Martin att komma hur sängen. Vid bussen mötte vi Fine och även Lars vilket vart en trevlig överraskning. Sedan vart det shopping för hela bunten, om man inte räknar med Martin. Jag kom hem några hundra kronor lättare och med två tröjor, ett par skor och en ring till mig själv sedan köpte jag en present till mamma i efterskott. Vi gick runt lite överallt i stan och hamnade på MAX för att Martin var hungig och jag hade kramp i lungorna, Martin satt och fick mig och Fine att skratta åt en hel del.. Middag åt vi på en kinaresturang och där vart det ännu mera skratt. Köpte ett 20 gångers ulkort, vilket kommer att användas flitit nu när jag kommer åka till Forsmark varannan helg. Robin kom till stationen och gjorde oss sällskap på bussen hem.
..
Hemma så impregnerade jag mina älskade skor <3 jag blir över 1,70 i dom och det gillar inte Martin men. Sedan på kvällen var det Sverige-Danmark som en bra flickvän kollade jag på den med Martin men jag lyckades inte hålla mig vaken utan somnade i hans knä under andra halvlek. Vaknade idag vid tio men kom inte ur sängen fören vid tolv tiden. Vid ett skulle vi ha vart vid BMX banan men det vart inte riktigt så.. men vi kom upp dit tillslut iallafall. Resten av dagen har vi bara njutit av dom sista timmarna vi hade tillsammans. Nu är det bara att vänta till på lördag och sedan kan jag krama om honom igen.

Inga kommentarer: