Sidor

måndag 10 september 2007

I've got your back if you've got my hand.

Idag höll jag först på att försova mig, men jag hann upp men fick stressa för att hinna till bussen. När jag sedan satt på bussen så somnade jag, det var nära att jag inte klev av bussen men jag hade väl turen på min sida och vaknade precis när bussen stannade utanför skolan. Man kan lugnt påstå att jag inte har sovit bra inatt. Men jag vet ju vad det beror på också så.. men det går ju inte att fixa direkt. Det vart inte bättre av att jag tog en tidigare buss in till skolan för att jag trodde att vi skulle ha mikrobiologi men det hade vi ju så klart inte så jag har vart i skolan sedan nio men börjar inte förens vid halv ett! sedan är jag inte hemma förens vid halv sex idag.. Ja, jag är negativ just nu. Vi fick dock sluta en halv timme tidigare, men det spelar ju ingen roll för mig.. jag måste ju ändå sitta här och vänta på den där jäkla bussen. Resten av dagen måste jag sitta och jobba på mitt samhällskunskaps uppsats om Francisco Franco. Låter som en underbar sysselsättning eller hur?

Inga kommentarer: