Sidor

söndag 16 september 2007

Jälladagen och Forsmark.

Nu har det nästan en ny helg gått mot sitt slut. Dagarna, timmarna och mintuerna går alldelles för fort när man är glad. Fredagen fick jätte fort, först pratade jag med Robert, Martins kompis i nästan en timme utan att veta om det. När jag sedan var ute i Herräng så gick tiden jätte fort samma sak var det när jag och Emma skulle sova. Lördagen då var det Jälladagen på skolan och vi gick upp vid sju tiden och var på Jälla och "jobbade" från nio till tre. Direkt efter det så åkte vi ut mot Forsmark. Både lördagen och söndagen gick fort men det kan ju ha vart för att jag hade det bra. Martin var jätte gullig på lördag kvällen och gav mig en överaskning =) vad det var.. det är hemligt. Nu när jag är hemma igen så ska jag tjocka i mig glass och sedan lägga mig och sova, det kan behövas.

Inga kommentarer: