Sidor

fredag 14 september 2007

Meningslös skoldag.


När det är fredag är det ganska så onödigt att gå i skolan, iallafall om man bara har tre timmar PoF ( Projekt och Företagande) eftersom gruppen jag är i har vart klara i sådär kanske två-tre veckors tid. Vi har fixat till 157 godispåsar och då har vi först sorterat allt godis, delat ut rätt mängd i alla dom påsarna sedan har vi knytit ihop dom. När jag var klar med det skulle vi hjälpa till i djurhuset, jag gick snarare runt och gosade med marsvinen och chincillorna. Jag hamnade inne hos geckoödlörna det gör jag nästan varje gång, dom är så mysiga att hålla i. Funderar på om jag kanske inte borde köpa en? Min *censuretat* mobiltelefon dog och det störde jag mig på ganska så mycket. Fick sällskap av Camilla på tolv bussen och när jag kom hem så läste jag klart boken jag lånade, kort kjol. Jag kramade om min syster Felicia som vann tre grenar i friidrotten idag! Sedan så somnade jag bara bums på sängen och vaknade av ett sms från Robin. Så nu när jag har ätit middag ska jag ta mopeden ut till Herräng och leka med Emma och honom :) Sedan ska gammelgubben ( Emma ) med mig hem och sova här, hon ska följa med på jälladagen imorgon.

Inga kommentarer: