Sidor

fredag 21 september 2007

Lägg din hand i min, så är vi starka tillsammans.

Nästa hela min helg är inplanerat med något. Ta bara idag som ett exempel, jag ska ha en lektion i skolan det känns ju så nödvändigt att bara vara här en timme och sedan åka hem igen. Jag får ju ändå sitta här en timme innan lektionen börjar och inte göra något. När skolan är slut för idag ska jag hem och städa mitt rum, det lär ju ta sin lilla stund. Runt 5-6 någon gång kommer Martin :) då kommer man ha fullt upp med att umgås med honom. Lördagen då är det BMX tävling på morgonen klockan tio om jag orkar gå upp, efter det ska Emma med mig och Martin hem och så ska vi spela fotboll med syskonen lät det som. Kvällen då ska jag i väg till Emelie och gratta henne i förskott. Söndagen då är det lite lugnare men det är ändå så att vi har inplanerat att gå på Emmas handbolls match. Sedan lär det ju komma upp en massa andra saker som man kommer på att man vill/ behöver göra, jag behöver sätta mig och plugga på ekologin iallafall så mycket vet jag. Just nu känns allt ganska bra, jag har ont i halsen och är öm i kroppen efter idrotten men annars så mår jag riktigt bra :) det kan ju vara för att jag har längtat till i helgen.
..
Små guldklimpar bland smågrus.
<3

Inga kommentarer: