Sidor

måndag 24 september 2007

It's easier to run.

Ja, vad finns det att skriva? Jaq kommer inte riktigt på något intressant eller så att dela med mig om. Jag skrev redan i fredags vad jag skulle göra i helgen och man kan ju inte gärna skriva om det igen. Det jag kan dela av mig av är väl lite små roliga saker som hände dock:
  • Robin vann sin BMX tävling :) fast det visste man redan att han skulle göra.. Jag fick hans pris, så hemma på mitt rum har jag mitt första Bmxpris i guld. Tackar Robin!
  • Emmas lag vann med 34-3 :) Hon gjorde ett av målen och det var precis när vi gick därifrån för att äta.
  • Martin glömde sina nycklar hos mig igår när han skulle åka.. :) så han fick komma tillbaka till Hallsta och spendera en natt till här för att åka med Olle idag. Mig gjorde det ingenting, jag var superglad när jag ringde och sa att nycklarna låg hos mig.. skadeglädje for the win.
  • Igår kväll gick jag en promenad med Linn, det var roligt at träffa och prata med henne som man gjorde förut nog för att det vi pratade om var mindre roligt.
  • Jag fick leka frisör och slingade Fines hår :) det var riktigt snyggt tycker jag. Jag funderade ett tag själv där att ta färgen som blev kvar och smeta in det i min lugg men Martin fick mig att låta bli. Fast nu är jag så grymt sugen på att klippa av mig mitt långa hår..

Just nu är jag supertrött och håller på att somna till varannan minut. Slutar sent idag och när jag väl är hemma har jag en massa engelskaglosor som jag kan behöva börja plugga in.

En regel här i livet är att när en dörr stängs så öppnas i regel en annan.

Oturligt nog ser vi sällan den öppnade dörren.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad Hallsta är bra! xD 34-3 säger ju allt! In your face upplands tuna! ;P haha