Sidor

torsdag 13 september 2007

Not Good Enough For Truth In Cliche.

Detta är nog första dagen som allt har känts riktigt bra, skolan var jätte rolig. Inte lektionerna kanske då men folket som finns där. Vi satt och diskuterade om framtiden och om arton års dagen. När skolan slutatde så tog jag bussen till Uppsala istället för att åka mot Hallstavik, anledningen var att Martin och Möller var inne i Uppsala för att möta Martins kompisar från Lidköping. Jag kunde inte bara sitta i skolan och sedan åka hem när jag visste att han skulle vara så nära, sagt och gjort jag stack in till stan och gick runt där en timme med dom två. Ävenfast jag tyckte lite synd om Möller som gick där bredvid mig och Martin som inte kunde hålla händerna ifrån varandra. Det var ganska jobbigt att säga hej då och sätta sig på bussen men jag träffar ju honom på lördagen så jag överlever nog. När jag satt på bussen hem kom jag på att jag hade vart glad hela dagen. Väl hemma så hade min digitalkamera kommit! Så nu är det varning för mig, jag kommer fota som en tok. Jag vill ha lördag och det är bara för att jag just vart sugen på glass eftersom Martin ringde och frågade vad jag ville ha för glass.

Inga kommentarer: