Sidor

onsdag 26 september 2007

Vi på Jälla är lite speciella.

Imorgon har alla andra studiedagar, men inte vi på Jälla för vi är specbarn. Fick sluta tidigare idag eftersom Anne var tvungen att åka, då vart det så att jag hann med tolv bussen och jag behövde inte ta taxi den här gången eftersom 805 väntade så snällt. Kunde inte släppa min engelska bok med blicken så jag har legat och läst sedan jag kom hem. Kanske borde sätta mig här och plugga på gloserna men det blir väl senare om jag känner mig själv. Ska försöka lägga mig tidigt idag om det går.. eftersom jag försov mig imorse men haNn med bussen som tur var. Tror jag börjar bli förkyld också.. men det vill jag verkligen inte bli!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag köpt andra delen av den där boken, fast på svenska dårå. Visste inte ens att den fanns! :)