Sidor

tisdag 25 september 2007

Casually Dressed And Deep In Conversation

Efter en kvälls händelser och en hemsk natt så mår jag väldigt bra i kroppen, det känns som om knuten i magen börjar trasslas ut bit för bit. Igår kväll fick jag sällskap av Linn med att först promenera och sedan plugga, men jag pluggade det ändå inte så mycket. Men nu kan jag några ord i huvudet iallafall. När jag hade följt med Linn en bit hem så joggade jag hela vägen tillbaka, det var otroligt skönt och jag kände att alla tankar bara putsades undan och jag tänkte i princip vara på att andas. Kom hem och ringde min gulliga pojkvän, jag vart förvånad över att pappa inte skrek åt mig att lägga på. Under natten drömde jag en hemsk mardröm och jag vill aldrig drömma om det igen, resultatet vart att jag sov lite och det är nu så att jag är trött och har ont i kroppen. Skolan har vart rolig, det har bara vart en massa praktiska grejer. Kollade puls och andning på djuren och sedan badade jag Dimma, jag luktar blöthund och mina kläder är våta pågrund av att hon skakade av sig vattnet på mig.
~~
Nu börjar jag verkligen att få telefonmani, bara sedan i morse har jag pratat två gånger med Fine, en gång med Robin, en gång med Emma och en gång med Martin :) Det kommer nog bli två samtal till idag det är jag ganska säker på.
~~
Drömmen som utspelade sig i mitt undermedvetna i natt, det är nog mina värsta farvågor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bara att inse.. du hade telefonmani redan innan.. nu har det alltså blivit värre! :P
<3