Sidor

måndag 15 oktober 2007

Like a rock hit my heart.

Just nu har jag en plan över hur min vecka ska se ut.

Jag ska plugga något VARJE dag och det ska jag göra någon timme efter att jag har ätit och vilat upp mig. Sedan så har jag några andra mera sociala och roliga saker inplanerade, Gå en promenad med Linn, Klippa mig och sedan träffa min älsklings groda! <3 I helgen ska jag träffa min älskling Fine och jag hoppas att vi kan få till några timmar där vi inte behöver tänka på tiden eller något sånt. Jag har saknat henne på något sätt som inte riktigt går att förklara. Annars så är det ganska så blankt i mitt veckoschema och den tiden kommer garanterat gå till att plugga. Jag funderar även på om jag kanske ska börja ut och jogga.. alltså ja, något är det med mitt huvud som gör att jag vill ändra på saker och ting.

Jag skulle ha skrivit det här igår men, det kommer nu istället. Jag satt med Camilla på vägen hem igår och hon gav dom mest underliga/sjuka svar och meningar jag någonsin hört! Gud vad jag satt och kommenterade det hela vägen hem.

Being faced with what I'm faced with I feel.
Like I can't rock, Like a rock hit my heart.
Started to chain the day and exploded into pieces.
I've got a feeling in my gut now fills me.
With so much hope, Said fuck it I'm fine.

Inga kommentarer: