Sidor

söndag 21 oktober 2007

Yin och Yang.

Slutet på en helg och snart början på en ny vecka. Helgen har gått fort men det är ju så pass vanligt nu att man knappt tänker på det. Lördagen och söndagen var efterlängtade, tog en lååång sovmorgon på lördagen och vaknade av att Fine ringde mig och ville ha med mig på en promenad. Tog en promenad med Fine, Robin, Zazza och Kelly ett tag och resten av dagen spenderade jag med Fine och Robin. Johannaes var riktigt kramig och söt den dagen, först vart jag misstänksam på honom men det visade sig kanske vara så att det var ett tag sedan han såg mig. Han var kramade om mig, pussade på mig och bjöd mig på hans godis fast jag själv hade en jätte stor påse med godis. Han var bara bedårade den dagen :) Fine sov över hos mig, det var ett tag sedan hon var här. Vi kollade på filmen RÅTTATOUILLE eller det var snarare Fine som kollade eftersom som jag kände mig rastlös och gick runt och gjorde annat. Vaknade sent idag och följde sedan Fine en bit hem, kom hit igen och började tvätta..det är kanske andra eller tredje gången jag tvättar själv!
ja, jag är lat och vet knappt hur man tvättar.
..
I don't care, say what you want.
I don't listen to you anymore.

Inga kommentarer: