Sidor

fredag 23 november 2007

Erase my name from this page.
..
Humöret svingar som apor i djungeln. Mina tankar skiftar från det negativa till det posetiva på tre röda sekunder. Jag vet inte riktig, det ligger som i en dimma över hela mitt huvud. Jag har inget att fokusera på, allt faller ihop till en klump av färger. Det går inte att urskilja något ur det och jag försöker, försöker förstå vad det är jag letar efter. Oftas när jag kommer till ett sådant skede brukar jag glömma mig själv och hoppa in i någon annans huvud, jag klarar inte av mig själv. Jag lever under en tid i någon annans känslobanor, jag känner inte mina egna. Vill bara ta mitt stora täcke och låta det täcka över mig och stänga in mig där under med mina tankar. Jag vill kunna urskilja färgerna, mönsterna och kunna ge mitt huvudet en karta att följa från mitt hjärta.
...
Together on phone line, and living at two opposite ends. It scares me to think, that you could find takers other than me and better than me. But your head is elsewhere and I’m talking enough for both of us. When will you see it's not so easy for me. You’re careless, and whispered, insulting, and bruising. And I thought that you said things were improving. These laces are untied, but my feet are still walking away.

Inga kommentarer: