Sidor

tisdag 27 november 2007

Genomskinlig grå blir jag utan dina andetag.

..

Snart är det då första advent! AHH!

Har köpt EN julklapp och har ingen aning om vad jag ska köpa resten eller när. Nu börjar alltså julklappspaniken komma sig smygande längst hörnet på huset. Det är jul överallt senast igår var det julmarkna på Jälla och efter det så åkte jag med Hanne hem till henne för att sova över. Hanna var som bambi på hal is när vi gick från stationen hem till henne. Vaknade i morse och gick till Smedby skolan där vi skulle prata djurhållning med två förskoleklasser. Och det gick bra men barnen pratade i munnen på varandra men vad kan man förvänta sig? Efter det så gick jag, Hanna och Ida hem till Hanna och dom lagade pasta och tomatsås. Tog pendeln till Uppsala och kom hem till tre idag, det var skönt och nu sitter jag här igen och åter nördar framför datorn.

Inga kommentarer: