Sidor

söndag 18 november 2007

Livet är som att sitta på bussen,
du sitter still men bussen går framåt.

Jag har ingen aning om vad jag har här att skriva egentligen. Jag kan ju berätta om min helg men vad är det för intressant att läsa. Jag hade tänkt skriva ett långt inlägg men jag har inte hittat orken för att kunna ens skriva en mening. Bara för att jag inte har något riktigt intressant eller smart att skriva så får ni nöja er med att läsa om min extremt ohändelserika helg på väldigt länge. Fredagen det var ända dagen som jag faktiskt gjorde något, då åkte jag in till Uppsala efter skolan och strosade runt med Robin i stan tills Fine kom in. Då gick vi iväg till bion och sedan kollade vi på Heartbreak Kid. Efter det så hade vi en massa dötid som vi behövde slå och vi hamnade på Max med en vaniljmilkshake som jag och Fine delade på. Inne på Max satt det också några gäng med fulla alternativare som visade för varandra att dem minsann inte var så fulla och försökte gå på en linje. Tjejerna vinglade runt hela tiden och så fort dem landade i någons killes knä vart det hångelpartay. Fine fick en kommentar om sin palestinasjal att en sådan kunde man inte ha men ändå satt hälften med sånna på sig. Vi flyttade till ett annat ställe inne på Max eftersom jag inte orkade med dom. Där satt vi och pratade vi tre tills min buss skulle åka. Jag kom hem runt elva och då var jag extremt trött vilket resulterade i att jag sov bort lördagmorgonen men inte så fasligt bara till klockan 11. Lördag var en städar och film dag. Jag pratade väldigt mycket i telefonen också, så går det när man är ensam en hel helg. Och nu är det då söndag och det kommer bli en läxdag eftersom jag har prov imorgon, kan kanske vara bra att läsa på lite grann kanske.

Inga kommentarer: