Sidor

torsdag 15 november 2007

Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting.
- Nalle Puh.
..
Då var man tillbaka till skolan igen, det känns inte så tungt som jag trodde att det skulle göra. Jag har snarare slappat merparten av dagen så det kommer väl bara bli en vettig lektion idag. Har hämtat boken för körkortsteorin nu och har mina första lektioner imorgon eftermiddag, det verkar som om kursen kommer vara väligt självständig och vissa fredagar kommer jag kunna stanna hemma och läsa på där istället. Det känns i kroppen att jag har haft frossa i tre dagar, jag är slut i både kroppen som i psyket. Det är ju bara går kvällen ett bevis på, hur man nu lyckas med att känna alla dem känslorna under ett 10 minuter långt samtal. Jag har egentligen inte intressant eller unikt att berätta eftersom min hjärna går på stand on. Eller en sak kanske som är en aning udda med mig är att om jag nu kommer inom en framtid att operera bort halsmandlarna är mera orolig inför att inte få prata på en vecka än själva operationen.

Ju mera man tänker, ju mera inser man att det inte finns något enkelt svar.

Inga kommentarer: