Sidor

onsdag 7 november 2007

This is the correlation of salvation and love.

Varför ska nästan alltid föräldrar ha rätt om saker och ting?
Igår kväll la jag mig på sängen för att vila men det slutar med att jag sov från 6 till 9. Då gick jag upp och in i tvrummet där pappa sa att det var ju roligt att se mitt ansikte eftersom jag hade vart i min batcave. Jag svarade att jag hade råkat somna och vaknade nyss. Han sa då att nu skulle jag inte kunna somna i kväll men jag sa att det skulle jag visste kunna. vem tror du hade rätt? Jo, min far sålklart! Jag låg där och vred och vände mig i tre timmar innan jag på något sätt somnade som en stock. På väg ner till bussen idag tänkte jag på något, något viktigt som jag nu inte kommer ihåg. Det känns kanska sugit eftersom det var något som jag ville skriva på bloggen. För övrigt har jag märkt att det är onsdag idag! När hoppade vi över dagarna? Nog för att det gör att det bara blir närmare fredag :) Idag på lektionen satt jag och skrev ner alla prov vi ska ha framöver och det var en del..men jag ska verkligen försöka att satsa på det. Fick tillbaka ett prov från Populationsdynamiken och hade fullpott :) utan att ens plugga.
Japp, jag är en skrytmåns.
Hur resten av dagen kommer att bli har jag ingen aning, har inga läxor eller prov i veckan så jag ska väl bara njuta av det tillfälliga lugnet.
..
Sedan vill jag ge ett STORT tack
till min underbara Groda som hjälpte mig med engelskan igår <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha :) så lite så! <3