Sidor

torsdag 13 december 2007

Decision, Decision and Decision.
Santa Lucia.. sången fortsätter.
Inget jäkla julkänsla överhuvudtaget! Tack iallafall att det är fredag imorgon och att skolan är åter är slut för denna vecka. Jag har börjat få nya rutiner: Jag går och lägger mig sent, ligger och funderar tills jag somnar av utmattning, vaknar försent och stressar till bussen, sover på bussen, gå upp till klassrummet, lägger jag mig på bordet och sover tills lektionen börjar, väntar på bussen, somnar på bussen, kommer hem och sitter vid datorn tills allt börjar om från början igen. Mycket sömn som inte känns av, lika trött är jag iallafall. Idag måste jag plugga engelska eftersom det är prov imorgon och jag kan nada om alla dom gamla klassiska engelska författarna som ligger döda i graven. Snart ska jag och Kimberly leda våran idrottslektion: spökboll, yoga och massage :)
...
Att bestämma sig är som att bädda en säng.
För det mesta underlättar det att ha någon som hjälper till.
Någon som vill hjälpa mig?

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG VILL, JAG VILL!!! *räcker upp en hand och hoppar upp och ner*
<3