Sidor

söndag 16 december 2007

Somehow everything's gonna fall right into place.

Då var det dags att uppdatera lite grann om vad som har hänt under helgen. Dom flesta vet att jag har spenderat mina lediga dagar nu ute hos dom underbara forsmarksborna. Där händer det alltid något och speciellt på helgerna så sover man sällan innan två. Fredagen då kom jag dit och genast kände jag hur all min skolstress bara försvinner, jag tänker bara just då på nuet. Det vart fest och ibland kan man råka få i sig en aning för mycket, jag mådde bättre än vad jag förtjärnade. Fine fick en gullig fläskläpp troligtvis av att hon ramlade ner i något dikt, vi har ingen aning faktiskt. Somnade runt efter 4 då dom två ylande killarna gick in på ett rum efter att jag gått ut och kollade vem det var som låg utanför rummet och plågades. Lördagen var en helt underbar dag och jag spenderade flera timmar inne på Lucias rum ( Lukas ) med Feddo, Håkan och Yoshi på kvällen. Vi satt och pratade rätt och slätt om det mesta och vi kom fram till att rubrix kuber kan man använda för att ta bort den sexuelladriften, vi gjorde försök på Håkan som var totalt förlorad till kuben. Runt tre tiden på söndags morgonen gick jag, Håkan och Feddo över till 48:an och kollade på film. Det slutade med att Håkan somnade sittandes med kuben i handen! Såg jätte gulligt ut så jag ville inte väcka honom. Gick in och la mig hos Martin vid 5 tiden när Feddo gick över till sig. Satte mig på bussen hem och nu är jag i Hallstavik igen.

Inga kommentarer: