Sidor

fredag 21 december 2007


In Fate's Hands


Första dagen på jullovet, det är skönt att veta att nu kan man bara slappa fram till den 8:de. Skolavslutningen gick snabbt och sedan var det dags för våran teater som engelska B skulle hålla inför lärarna, gick mycket bättre än förväntat. Sandra var otroligt modig som hade huvudrollen och är totalt scenrädd ändå så gjorde hon det med bravur. Kom hem till tre och la mig på sängen och somnade. Vaknade till och då var det på tiden att sticka hem till Fine och umgås med henne, Robin och Emma. Det var riktigt trevligt och jag har saknat att vi inte ses så ofta, men nu har vi hela lovet på oss! Alltså det är fredag på måndag är det julafton.. någon som har någon julkänsla i kroppen? Inte jag iallafall. Jag har slagit in julklapparna och pyntat klart mitt rum men det känns inte ett ända dugg i kroppen, julen kommer väl aldrig att bli den samma nu när man är "äldre". Jag har iallafall hunnit med ganska mycket för att vara första dagen på lovet tycker jag och förhoppningsvis så kommer väl jag ha lite bättre kondition efter lovet om jag och Fine fortsätter och promenerar med hundarna.




I dont know anymore.
Will you help me to understand?
Cause I been caught in between all I wish for and all I need .
Maybe youre not even sure what its for, Any more than me.

Inga kommentarer: